Guillaume Laurent Moll se narodil 28. května 1910 španělské matce a francouzskému otci, kteří emigrovali do Alžírska, tehdejší francouzské kolonie. Po ukončení školy mu Marcel Lehoux zapůjčil svůj Lorrane-Dietrich a Guy začal jezdit první závody. Později s Lehouxovou Bugatti T35C startoval ve Velké ceně Oranu, kde útočil na přední příčky, dokud ho nezradilo auto a musel odstoupit.
Lehoux byl přesvědčen o jeho talentu a v roce 1932 ho vzal do Evropy, kde Guy startoval v Marseilles. Byl vyrovnaným soupeřem těm největším hvězdám a s T35 si dojel pro skvělé třetí místo za Taziem Nuvolarim a Raymondem Sommerem.
V roce 1933 se Moll i Lehoux zúčastnili únorové Velké ceny v Pau, kde se před závodem strhla sněhová bouře. Závod přesto odstartoval a pravděpodobně se jel za nejhorších podmínek v celé historii motorsportu. Guy si vedl skvěle a dojel si pro druhé místo, minutu za svým učitelem.
Na Marcelovu radu si pořídil 2.3 litrovou Alfu Romeo 8C Monza a první závod s ní jel v Montlhéry, kde dojel pátý. Pak přišla série třetích míst v Nimes, Nice, Comminges a Marseille a přidal ještě druhé místo v Monze.
Mladík ohromil i Enza Ferrariho, který ho na konci roku získal do týmu. V dubnu 1934 pak Guy startoval ve svém prvním závodě s Alfou Tipo B P3 v Monaku. Po něm už nikdo nemohl pochybovat o tom, že mladý Alžířan míří ke hvězdám, když za sebou nechal všechny soupeře, mezi nimi Italy Nuvolariho a Varziho, domácího Louise Chirona i Marcela Lehouxe. A to mu pořád bylo jen 23 let.
O několik týdnů později se na okruhu Mellaha v Libyi jela Velká cena Tripolisu a u trati se sešlo více než 100 tisíc diváků, kteří se rozhodně měli na co dívat. Závod se brzy vyvinul v souboj mezi Guyem a Achillem Varzim. Diváci byli jako u vytržení, když sledovali Mollovu Alfu Tipo B, jak letí zatáčkami a postupně dohání vedoucího Varziho. V poslední zatáčce závodu se pokusil Itala předjet, ale ten se překvapit nenechal a o délku auta si pohlídal vítězství. Moll později Varziho obvinil, že se ho snažil vytlačit z trati.
V květnu Guy vyhrál deštivý závod Avusrennen u Berlína, kde oplatil Varzimu porážku a na Itala zbylo druhé místo. Dalším důležitým závodem byla červencová Velká cena Francie v Montlhéry a Guy si dojel pro třetí místo za vítězným Chironem a druhým Varzim.
Pak přišel závod Coppa Acerbo v Pescaře, kde již byli připraveny i týmy Mercedes-Benz a Auto Union – nová dominantní síla. Alfy vedle jejich aut vypadaly jako veteráni. Jen v tréninku Varzi oddělal dva motory, když se jich snažil udržet. Podobně dopadla i Chironova P3.
Před závodem pršelo a trať byla stále mokrá, když bylo odstartováno. Vedení ihned převzal Rudolf Caracciola s Mercedesem a za ním to byla bitva Stuckova Auto Union, Varziho Alfy a Fagioliho Mercedesu, zatímco Guy příliš dobře neodstartoval a držel se opodál. Caracciola však nezvládl řízení a naboural, vedení tak převzal Luigi Fagioli. Na okamžik se na první pozici objevil i Moll, který se postupně propracoval polem a nyní držel kontakt se špičkou závodu. Ve vedení se střídala trojice Moll, Fagioli a Varzi, ale Fagioliho Mercedes začal ukazovat svou sílu. Guy však dělal vše proto, aby ztrátu 37 sekund smazal. Hnal auto na hranici jeho možností, pak ale dostal smyk, a jeho Alfa vylétla v kotrmelcích ven z trati. Moll při nehodě utrpěl vážná zranění a brzy poté zemřel.
Důvod nehody se nepodařilo objasnit, někdo tvrdil, že neměl dostatek zkušeností a šlo o jezdeckou chybu, ale pravděpodobně šlo o technickou závadu. Guy Moll byl pohřben v Maiseon-Carrée ve svém rodném Alžírsku.